ชื่อเรื่อง | ชื่อผู้แต่ง | ปีที่พิมพ์ | OPAC |
---|---|---|---|
Marketing Focus : เสริมจุดแข็ง สร้างความต่าง วิเคราะห์โมเดลการตลาดยุคใหม่ | ภาวนา อรัญญิก | 2551 | Link |
Social marketing : changing behaviors for good | Kotler, Philip | 2016 | Link |
Social marketing : why should the Devil have all the best tunes? | Hastings, Gerard | 2007 | Link |
Social marketing and public health : theory and practice | French, Jeff | 2017 | Link |
Social marketing and social change : strategies and tools for health, well-being, and the environment | Lefebvre, R. Craig | 2013 | Link |
Strategic social marketing | French, Jeff | 2015 | Link |
The Sage handbook of social marketing | Hastings, Gerard | 2011 | Link |
การตลาดเพื่อสังคม | พรทิพย์ สัมปัตตะวนิช | 2547 | Link |
การตลาดไร้กรอบ : เทคนิคเพื่อการรู้เท่าทันการตลาด | สมชาติ กิจยรรยง | 2562 | Link |